כל מה שהארגון צריך לניהול הון אנושי דיגיטלי איכותי !

מערכת אוטומטית להזנת נתוני 101

תכולת פתרון

מערכת אוטומטית להזנת נתוני 101-

אוטומציה החדשה פיתחה יכולת חדשנית למילוי, ניהול והפקת טופס 101 דרך מערכת תיק עובד באינטרנט.
הטופס המקוון מכיל את כל הפרטים הנדרשים על פי הנחיות רשות המסים ובכלל זה פרטים אישיים, פרטי בני משפחה והקלות במס שיכולה להיות להם
השפעה על שכר העובד.
הטופס מאוכלס מלכתחילה בכל נתוני העובד השמורים במערכת מכלול (מערכת משאבי האנוש והשכר). אשף מילוי הטופס מקל על העובד ומנחה אותו לאורך
כל התהליך. לאחר הזנת ו/או עדכון הנתונים החסרים/שגויים, ייווצר טופס 101 במבנה הטופס המקורי של רשות המיסים עם חתימת העובד. בנוסף המערכת
מאפשרת לחשב השכר בארגון לקבל תמונת מצב מלאה על העובדים שהחזירו טופס 101 באופן מקוון, לאשר/לדחות את הטופס בצורה קלה וידידותית ולארכב
אותו בארכיון שכר הדיגיטלי.
פיתוח זה הינו ייחודי לחברה לאוטומציה ועומד בדרישות רשות המסים הכוללות הזדהות במערכת תיק עובד באופן מאובטח, בדיקות לוגיות בעת קליטת הנתונים,
שרת חיתום דיגיטלי וארכוב הטפסים בארכיון שכר באופן מוצפן ומאובטח.

תועלות

  • קיצור תהליך המילוי והאישור לעובד.
  • ביצוע מעקב אחר הגשת הטפסים על-ידי חשב השכר.
  • אישור טפסים שלא חל בהם שינוי במידע באופן מרוכז.
  • מעקב ממוחשב אחר הגשת האישורים המתאימים ואחר שינויים בנתוני עובדים.
  • חסכון בזמן, בנייר ובתיוקים מיותרים.
  • אינטגרציה עם תוכנת שכר ומניעת טעויות הקלדה.
  • גישה קלה לאשף דרך מערכת תיק עובד באינטרנט.
  • ארכוב מלא וממוחשב של טופס 101 על נספחיו.
לפרטים על המוצר, אנא צרו קשר עם נעמי אלדס - מנהלת מכירות חטיבת שכר ומשאבי אנוש 04-8616014 / 058-7876646 / [email protected]